فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: تعداد صفحات: 17حجم فایل: 169قیمت: 22000 تومان
بخشی از متن:
چکیده:به منظور تحلیل رابطه بین کیفیت درک شده خدمات،رضایت مشتری ،وفاداری و نیت مشتریان بانکداری شرکت های بزرگ و متوسط برای افزایش میزان استفاده از خدمات بانکی،مدلی طراحی کرده ایم.به این معتقدیم که کیفیت درک شده خدمات از طریق رضایت مشتری تاثیر غیر مستقیم مثبتی بر وفاداری بانکی خواهد داشت،کیفیت درک شده خدمات تاثیری مثبت بر وفاداری بانکی ایجاد خواهد کرد،رضایت مشتری تاثیر مستقیم مثبتی بر وفاداری بانکی خواهد داشت،و وفاداری بانکی تاثیر مستقیم مثبتی بر نیت مشتریان در افزایش استفاده از خدمات بانکی خواهد گذاشت...
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.